Trainingen

Ademen met NWTD

Ademhaling kan ongemerkt heel bepalend zijn in hoe je functioneert, hoe je je voelt, denkt en gedraagt. Merle van NWTD kan je helpen dit te verbeteren en zelfs te optimaliseren. Je moet het natuurlijk zelf doen maar vanuit haar passie, kennis uit verschillende opleidingen én ervaring helpt ze jou om ademhaling te gebruiken als instrument.

Hiervoor heeft Merle vier trainingen ontwikkeld op verschillende gebieden: @ Home, @ School, @ Sport en @ Work. Dit zijn groepstrainingen.

Heb je liever individuele training of coaching? Dat kan ook.Kijk dan hier

Onze trainingen

De trainingen van NWTD zijn zowel preventief als curatief. Preventief betekent de ademhaling inzetten als instrument voor bijvoorbeeld het leveren van een topprestatie, efficiënt met energievoorraden omgaan, concentratie & focus ontwikkelen of ter ondersteuning van het immuunsysteem, energie en balans. Curatief worden ademtechnieken ingezet bij klachten als burn-out (=bijnieruitputting), chronische stress, angstgevoelens, slaapproblemen of tijdens een herstelperiode.
Klik op de training van jouw keuze voor meer informatie.

Ademen @ Home TM

Adem jij relaxt als je op de bank een boek leest? Een maaltijd eet of in gesprek bent? Adem jij door je neus of door je mond? Door werkstress of spanning in prive sfeer ontwikkelt zich onbewust een ongezond adempatroon waardoor je niet meer tot rust komt.

Ademen @ School TM

Makkelijker je aandacht richten op waar jij wilt, eerder je grenzen aanvoelen en meer vanuit rust en vertrouwen de drukte van de dag ervaren en je doelen behalen. Geen stress meer voor toetsen en presentaties. De ademen@school training vindt plaats op school en met de hele klas.

Ademen @ Sport TM

Beter en sneller herstel. Invloed op je hartslag, bloeddruk, suiker en vetverbranding. Longflexibiliteit en capaciteit vergroten. Mindset en focus. Met de juiste kennis en ademhalingstechnieken kun jij nog veel meer uit je trainingen, wedstrijden en herstelperiode halen.

Ademen @ Work TM

Adem jij relaxed als je achter je laptop zit? Als je in gesprek bent? Of van A naar B loopt? Adem jij door je neus of door je mond? De meeste van ons hebben een ademhaling alsof we aan het hardlopen zijn! Een ongezond adempatroon heeft enorm veel invloed op ons stress -en energieniveau.